Gammel elevdag d. 21. marts

Kære gamle SIE-elever

Gensynskram og sjove efterskolefortællinger må vente til en anden gang. Vi havde glædet os rigtigt meget til at se jer allesammen igen til Gl. elevdag d. 21/3. Situationen taget i betragtning, er vi desværre nødt til at aflyse dagen. Vi kommer højst sandsynligt ikke til at holde en anden Gl. elevdag før sommer, da vi er nødt til at koncentrere os om at få afsluttet det nuværende skoleår på en god måde med det elevhold vi har i huset lige nu.

Ønskes penge retur fra tilmelding, skal I sende navn og kontonr. til kontoret. Der kan gå op til 14 dage. De der ikke ønsker penge retur, er som udgangspunkt tilmeldt næste Gl. elevdag.

Pas på jer selv

Charlotte (Forstander)

Gl. elevdag

Så er det igen tid til at friske de gode fortællinger op og uddele krammere, når vi d. 21. marts holder gammel elevdag.

Tilmelding

Du tilmelder dig ved at indbetale på konto eller via MobilePay, og skrive årgang, navn og gammel elevdag.

Gammel elevdag kl. 16.30-20.00:                                  50,00 kr.
Årgangsjubilarer kl. 13.30-20.00:                                  60,00 kr.
Bus til Odense. Afgang ca. kl. 20.00:                              20,00 kr.

Sidste tilmeldingsfrist: 16.03.2020 kl. 12.00.

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at ringe til Jette på kontoret på 64406405.

Kontonr.: 3420 0002553449
MobilePay: 77 40 82

“The special ones”
– årgangsjubilarer

I år har følgende årgange jubilæum, og er derfor inviteret til jubilæumsmiddag kl. 13.30.

5 års:             Årgang 14/15
10 års:           Årgang 09/10
15 års:           Årgang 04/05
20 års:           Årgang 99/00

Middagen serveres kl. 14.00, og byder på lækre frokostemner fra køkkenet. Efter jubilæumsmiddagen og en hyggelig eftermiddag fortsætter I aftenen i selskab med de andre tidligere SIE elever.

Når du tilmelder dig, skal du som jubilar skrive årgang, navn og jubilar i forbindelse med din indbetaling.

Tilmeld dig begivenheden på facebook, og se hvem der også kommer til gammel elevdag.

Invitation i PDF-format: Invitation gl. elevdag 2020

Vi glæder os til at se jer!