Mini Triathlon 2017

Svøm, løb og træd i pedalerne – en dag med udfordringer og masser af kampgejst

Mini Triathlon

Tirsdag d. 10. oktober blev Mini Triathlon 2017 afholdt. Det var en kold morgen, hvor det småregnede fra oven. Med tilbageblik til Ekstremdagen vidste vi allerede fra start, at vores elever ikke sænker flaget på halv for lidt vand fra oven – de kæmper i alle slags vejr.

Dagen startede i Erritsø svømmehal, hvor eleverne svømmede 400 m. Herefter hoppede de i løbeskoene og tog den 4,2 km lange tur, der blandt andet ledte dem over Den gamle Lillebæltsbro. På Fyn satte de sig i sadlen på cyklerne, der var deres redskab til at tilbagelægge de sidste 18 km til målområdet på skolen. Der var en fed stemning i målområdet med musik, balloner og konfetti. Alle kæmpede rigtig flot hele vejen, og vi så flere, der hjalp hinanden og sikrede, at kammeraterne kom godt i mål. Fællesskabet er i centrum, og det giver de anderledes undervisningsdage en fed stemning og gejst.

De hurtigste i dag, og vinderne af gavekort til Intersport er:

Drenge:

Frederik Skytte                   01.17.31