Afslapning og fritid

FRITID

Smid dig i sofaen eller sving vægtene. Du bestemmer selv.

Du planlægger selv din fritid på skolen. Dine venner er altid lige ved siden af, fordi I bor samlet i én bygning, og I må bruge alle skolens fede faciliteter. Der er ofte aktivitetstilbud, som I kan være med til, men I kan også vælge at slænge jer og slappe af i TV-stuen med en god film, sportskampe eller et spil. I kan gå i hallen, hvor der altid er liv, eller smutte en tur i styrkelokalet, hvor der er maskiner, vægte, kettlebells, jumpboxes og masser af andet spændende udstyr. It’s your choice.

Du kan også udforske den flotte natur omkring skolen med en løbe- eller gåtur, og så ligger Strib Idrætsefterskole faktisk kun 2 km fra fx gågade, svømmehal og biograf.

Det sammenhold der opstår er ubeskriveligt

Den bedste måde at beskrive mit år på Strib Idrætsefterskole er, at jeg levede i en lille boble afskåret fra omverden, hvor jeg hang ud med mine bedste venner hver dag.

Læs Saras historie