Jubilæumreception

Gode taler og minder helt fra begyndelsen

JUBILÆUM MED MINDER

Fredag d. 15. september blev der afholdt reception på Strib Idrætsefterskole. Med 25 års jubilæet som samlingspunkt var tidligere og nuværende bestyrelsesformænd, bestyrelsesmedlemmer, kollegaer og samarbejdspartnere samlet for at fejre skolens første 25 år.

Det summede med snak i krogene og gensynsglæden var stor, da der fredag eftermiddag blev afholdt reception. Flere betydningsfulde personligheder var til stede, og fra talerstolen blev der berettet om skolens historie, om dens betydning for Strib, for eleverne og om skolens kommende udvikling.

Det var en eftermiddag med smil på læben hos de mange fremmødte, der sammen så tilbage på nogle udfordrende men succesfulde år, som i den grad har vist sig at bære frugt. Der var stor ros til de tidligere forgangsmænd, som har banet vejen for skolen. Idrætsefterskolen i Strib er i god form og er klar til at udvikle sig med afsæt i de grundlæggende værdier og opbakning, som skolen møder. Der bliver nu set frem til de mange kommende gode år.

Vi siger tusind tak til alle fremmødte, samt for alle gaverne.