Idrætscross

CAMPS

Vi afholder løbende camps på Strib Idrætsefterskole.

På Strib Idrætsefterskole afholder vi både håndboldcamps, fodboldcamps og badmintoncamps med masser af træning, kampe og mega fede oplevelser. I sover på skolen og oplever samtidig en lille bid af det fantastiske efterskoleliv.

Håndboldcamp

På vores håndboldcamps sætter vi fokus på hygge, teknik, spilforståelse og kamptræning. I tilmelder jer som hold. Vores næste camp er under planlægning og vi indsætter datoerne her på siden, så snart de er fastlagt.

Har I spørgsmål, er I velkomne til at skrive til kontor@stribidraetsefterskole.dk

Fodboldcamp

På vores fodboldcamps sætter vi fokus på teknik, spilforståelse og kamptræning. Derudover er der selvfølgelig også alt det sociale, som vi også vægter højt. Vores næste camp er under planlægning og vi indsætter datoerne her på siden, så snart de er fastlagt.

Badmintoncamp

Når du tilmelder dig SIE Badminton Boostcamp, siger du ja tak til 5 dage med fjerbold og træning på højt niveau. Vi sætter fokus på teknik, placeringsposition, serven og kamptræning og udfordrer dig med små lege, konkurrencer og et adventure race.
For mere information, kontakt kontoret eller læs mere her Badminton Boostcamp - juli 2020

Tilmelding sker på kontor@stribidraetsefterskole.dk

Det var virkelig et uforglemmeligt år

Jeg tør godt at vove og sige at det hidtil har været det bedste år i mit liv. Det var virkelig et uforglemmeligt år, og jeg har virkelig fået utrolig meget ud af min tid på Strib Idrætsefterskole, heriblandt nye bekendtskaber på tværs af landet.

Læs Tobias’ historie