elever til undervisning

UNDERVISNING

Kan du lide buffet? Det kan vi.
På Strib Idrætsefterskole starter du for enden af buffeten og samler dig en lækker tallerken af både kendte favoritter og nye specialiteter. Her sammensætter du selv dit skema – så det smager præcist, som du synes, det skal. – cool ikke?

Vores undervisningsniveau er ambitiøst, fordi vi brænder for vores fag, og ønsker det bedste for dig. Undervisning rykker, når overliggeren sættes tilpas højt, og du coaches på dit niveau. Det skal være spændende, udfordrende og relevant. Vores lærere laver moderne og innovativ undervisning, der kvalificerer dine studiekompetencer og udvikler dig fagligt, socialt og personligt.

Din motivation er vigtig for både os og dig.

Vi forventer, at du møder motiveret til dine timer og er engageret. Du skal have lyst til at udvikle dig og yde en indsats både for dig selv og dine klassekammerater.

Med vores skemasammensætning får du en stærk boglig profil, der indeholder innovation, ledelse og udfordrende undervisning.

Er du klar til at vælge?

Okay, du får ikke lov til at bestemme det hele selv – for det er obligatorisk at have dansk, matematik og engelsk på tallerkenen. Når det så er sagt, er du klar til at samle dit skema.

Obligatoriske fag:

Vælg dit linjefag:

Vælg tilvalgsfag:

Vælg innovationfag:

Vælg valgfag (4 på et år):

Se vores fede valgfag her

Vi laver kvalificeret undervisning og skaber en alsidig læringsproces, der give gode betingelser for at udvikle faglige, sociale og personlige kompetencer.

Vi tager udgangspunkt i dine forudsætninger og arbejder med tydelige målsætning for dig. Du og dine lærere og trænere arbejder f.eks. løbende med din egen udviklingsplan.

Læs mere om vores undervisningsprofil

Det var virkelig et uforglemmeligt år

Jeg tør godt at vove og sige at det hidtil har været det bedste år i mit liv. Det var virkelig et uforglemmeligt år, og jeg har virkelig fået utrolig meget ud af min tid på Strib Idrætsefterskole, heriblandt nye bekendtskaber på tværs af landet.

Læs Tobias’ historie