Saras historie

Saras historie

Sara Amalie Søklint – Elev 2014/2015

Den bedste måde at beskrive mit år på Strib Idrætsefterskole er, at jeg levede i en lille boble afskåret fra omverdenen, hvor jeg hang ud med mine bedste venner hver dag. Det sammenhold der opstår er ubeskriveligt, og det overraskede mig hvor hurtigt, man åbner sig op overfor andre mennesker. SIE var for mig den perfekte størrelse efterskole, fordi jeg lærte alle at kende og fordi de her vægtede de sociale værdier højest. Mit efterskoleår har udviklet mig til at være et bedre og mere åbent menneske, og så har det givet mig så mange minder, som stadig varmer mit hjerte.

Efterskolelivet har givet mig venskaber for livet

At være elev på Strib Idrætsefterskole gav mig mange gode ting. Et fællesskab uden lige blev hurtigt skabt, hvor alle snakkede med alle.

Læs LOTTES historie