Efterskolernes Aften

D. 11. januar

Kom og hør om dine muligheder

D. 11. januar 2023 åbner landets efterskoler igen dørene til Efterskolernes aften, og giver dig mulighed for at træde ind i efterskoleverdenen. Hos os er vi klar til at give jer en rundvisning, hvor I får indblik i linjefag, undervisningen, hverdagen og fællesskabet. Vi ved, de fleste gerne vil besøge flere skoler. Derfor har vi lavet en struktur, som sikrer, at I kan nå at besøge flere skoler.

Velkommen til
skolens forstander Charlotte Toft siger hej og tager imod jer, når I kommer.

Rundvisning af elever
på en guidet rundtur på skolen fortæller eleverne om deres hverdag, skolen og livet som efterskoleelev på SIE.

Snak med en lærer og elev

hør om undervisningen, innovationsfagene og hverdagen.

Linjeoplæg
– hør om linjerne (fodbold, håndbold eller badminton).

Vi giver kaffen og ser frem til at møde alle jer, der lægger vejen forbi os på Strib Idrætsefterskole d. 11. januar.

Husk tilmelding!

Se evt. også om der er ledige pladser inden i tilmelder jer.
Det kan du se her eller på Efterskoleforeningens hjemmeside.