Efterskolernes Dag

D. 27. september kl. 11.30-17.00

Husk at booke tid!

D. 27. september 2020 fra kl. 11.30-17.00 åbner landets efterskoler igen dørene til Efterskolernes Dag, og giver dig mulighed for at træde ind i efterskoleverdenen.
HUSK AT BOOKE TID UNDER FANEN KONTAKT

Program for dagen

Velkommen til
Når I ankommer til skolen, vil skolens forstander og viceforstander modtage jer ved hovedindgangen, hvor I meget gerne må oplyse elevens navn.
Bliv venligst ved bilen indtil 5 minutter før jeres bookede ankomsttid.

Rundvisning af elever
– På en guidet rundtur på skolen fortæller eleverne om deres hverdag, skolen og livet som efterskoleelev på SIE.

Snak med en lærer og elev
– hør om undervisningen, innovationsfagene og hverdagen, hvor I nyder en kop kaffe og et stykke kage i spisesalen.

Linjeoplæg – hør om linjerne (Fodbold, håndbold eller badminton).
– Oplæg hver halve time. Starter hhv. kvart over og kvart i og tager ca. 20 min.

Vi glæder os til at se jer!