SIE-drenge på podiet

til strandvejsløbet 2019

Efter fredagens efterskole-DM stod lørdag den 30. marts igen i løbets tegn. Strandvejsløbet havde 1000 tilmeldte og deriblandt også en del SIE-elever, der formåede at sætte et godt aftryk.

SIE-drenge i top 5

På fem-kilometerrutten var der i alt 76 løbere tilmeldt. Efter løbet stod der intet mindre end fem SIE-drenge i top 5. De fem hurtigste løbere over målstregen var Oliver Østergaard, Sebastian Stampe, Anders Riber, Jesper Løvetofte og Nikolaj Fredslund. Oliver Østergaard brugte 18.06 minutter på at komme igennem turen, mens de andre drenge var lige i hælene og kom i mål indenfor 1 minut og 36 sekunder.

Til dagligt er drengene alle tilknyttet fodboldlinjen på SIE. Måske er der en forklaring for deres hurtighed der?

Tjek de andre tider her og tjek billederne fra dagen ud på vores Facebook-side