Tobias historie

Tobias’ historie

Tobias Stendahl Rasmussen – Elev 2014/2015

Hej mit navn er Tobias Stendahl Rasmussen.

Jeg startede på Strib Idrætsefterskole i 2014, og husker mit år, som en helt fantastisk tid. Jeg tør godt at vove og sige at det hidtil har været det bedste år i mit liv. Det var virkelig et uforglemmeligt år, og jeg har virkelig fået utrolig meget ud af min tid på Strib Idrætsefterskole, heriblandt nye bekendtskaber på tværs af landet. Nogle af dem er blevet mine bedste venner som jeg stadig snakker utrolig meget med. I løbet af året fik vi en masse oplevelser og events, som har været med til at give mig erfaringer og kompetencer indenfor forskellige felter.

Aldrig har jeg haft så meget frihed, så mange oplevelser og på samme tid haft det så sjovt i et helt år. Desuden var det også året, hvor jeg lærte mig selv bedre at kende, hvem jeg i virkeligheden er, og hvordan jeg vil fremstå overfor andre, da man fra starten af året starter helt fra bunden uden at have nogen forpligtigelser til at være ”ham klovnen” fra folkeskolen eller andet, hvilket virkelig var fantastisk.

Endvidere bliver du også en del af et stort fællesskab, et stort “sportshold” med 120 spillere og en samlet ånd, der ikke kan beskrives.

Jeg vil virkelig anbefale alle, som overvejer at tage på efterskole at gøre det! Det er et uforglemmeligt år, og du vil kun fortryde det senere i livet, hvis du ikke tager afsted.