Gang-events

Formål:
Formålet med opsættelsen af Gang-events er at lære eleverne at skabe, planlægge og afvikle spændende arrangementer. Dertil har Gang-events til formål at lave underholdning for eleverne i deres frie rum.

Slutmål:
Der er et slutmål, at eleverne får en størres fællesskabsfølelse som enhed, men også på deres gang. Dertil et det et slutmål at give eleverne viden og erfaring i forbindelse med planlægning og afvikling af arrangementer, hvor der er mange deltagende.

Indhold:
Der anvendes forskellige materialer i relation til den dags udfordringer og arrangement.

Arbejdsmetode og tilrettelæggelse:
De enkelte events tilrettelægges af den gang, som har ansvaret for eventen. Hertil er der koblet kontaktlærere, som hjælper eleverne i gang, og sikre at forløbet afvikles på bedste vis i de rammer, eleverne udformer.